Reklamacje

+48 17 850-58-00, e-mail: biuro@ebiuromax.pl

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość jej otwarcia w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeśli zakupiony towar okazał się być niezgodny z opisem lub zauważyłeś wadę fabryczną, powinieneś:

  • Przesłać do nas produkt wraz z pisemnym oświadczeniem, uwzględniającym szczegółowe powody reklamacji, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej decyzji).

  • W ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej poinformujemy cię o naszej decyzji.

  • W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji w ciągu 7 dni podejmiemy się naprawy reklamowanego towaru/produktu, zamienimy go na nowy lub zwrócimy pieniądze.

  • W przypadku opinii negatywnej przekażemy pisemne, szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji.

  • Ponosimy koszty zwrotu towarów najtańszym sposobem dostarczenia (Poczta Polska – paczka ekonomiczna, InPost) Odpowiadają Państwo tylko za jakiekolwiek zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z nimi w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i sposobu działania towarów.

  • Towar ma być zapakowany w orginalne opakowanie w którym był dostarczone, jeśli takowe było.

 

 

Wzór formularza reklamacji można pobrać tutaj